Mr. Color - stříbrná 08

C008
Dostupnost PočetK odběru / odeslání
☺ ihned na prodejně2 ksDnes
☺ v prodeji online>5 ksOd ~ 12. 12. 2019
75,00 Kč

Hlídat cenu
Přidat do košíku

Mr. Color - stříbrná 08

Modelářská akrylová barva

Obsah balení 10ml. 

Barvy Mr.Color jsou určeny k barvení plastikových modelů především nástřikem stříkací pistolí.

V základním provedení nejsou vhodné pro aplikaci štětcem, pokud je chcete natírat štětcem, přidejte do barvy cca 25% objemových procent přípravku Mr. Retarder Mild.

Před použitím řádně rozmíchejte.

Řeďte dle potřeby ředidlem Gunze Mr. COLOR THINNER nebo Mr. COLOR LEVELING THINNER.

Doporučené ředění je podle hustoty barvy 1:1 až 2:1.

Pro lepší vzhled modelu, jasnější a kvalitnější odstíny finálních barev je vhodné před vlastním nástřikem barvami Mr.COLOR povrch modelu barevně sjednotit nástřikem základní barvou Mr.BASE WHITE 1000 nebo stříkacím tmelem Mr.SURFACER.

Barvy jsou dodávány jako matné, polomatné nebo lesklé.
V případě potřeby lze zmatnit lesklou nebo pololesklou barvu přidáním matné báze C030 FLAT BASE.

ZNAČENÍ

V modrém poli nad názvem řady Mr.COLOR je v bílém rámečku číslo barvy.
V bílém poli pod názvem řady uprostřed je název barvy.

Vlevo od názvu je uvedeno zda je barva:

  • matná (FLAT)
  • lesklá (GLOSS
  • pololesklá (SEMI-GLOSS)
  • metalíza (METALIC)

Vpravo od názvu je uvedeno užití:

  • PRIMARY=základní barvy
  • AIRCRAFT=letadla
  • CAR=auta
  • TANK=tanky a bojovátechnika
  • SHIP=lodě
  • WEATHERING=patinovací barvy

V případě letadel, bojové techniky a lodí je uveden i stát a období používání barvy.

Dále je třeba upozornit na určité bloky uvnitř této řady:

C046: bezbarvý lesklý lak pro nastříkání modelu před aplikací obtisků a sjednocení lesku jednotlivých aplikovaných barev.

C030FLAT BASE. Přidává se do lesklých barev barev pro jejich zmatnění. Matný nebo polomatný krycí bezbarvý lak získáte přimícháním FLAT BASE do lesklého laku C046. Stupeň zmatnění regulujete množstvím přidané FLAT BASE do lesklého laku nebo barvy.

METALÍZY: pro imitaci kovového povrchu. Nerozlešťují se, dávají velice věrný kovový efekt.

C047 – C050: transparentní barvy pro poziční světla. Při jejich použití doporučujeme podbarvit je stříbrnou barvou.

C201 - C207: fluorescenční barvy

Bezpečnostní list / návod k použití


Vlastnosti produktu: Mr. Color - stříbrná 08

Objem (ml)

10

Typ přípravku

akryl lesk základní