Conscendo Advanced BNF Basic

PKZ8150
4 469,00 Kč

Hlídat cenu
Zboží je dlouhodobě nedostupné
Hlídat dostupnost

Conscendo Advanced BNF Basic

RC model větroně s pomocným motorem na dálkové ovládání Conscendo Advanced Basic o rozpětí křídla 1,5m se skvěle hodí pro začínající i pokročilé piloty. Střídavý motor se sklopnou vrtulí, přijímač s volitelnou funkcí SAFE, dělené křídlo s uhlíkovou spojkou. Verze BNF bez vysílače Spektrum a baterie LiPol 3S.

Obsah balení

Obsahem balení je RC model elektrovětroně Conscendo s nainstalovaným střídavým motorem 370 1100Kv, střídavým 30A regulátorem, servy PKZ1080, přijímač AR636A s funkcí SAFE, Návod k použití v češtině, vysílač a baterie nejsou obsahem balení.

Conscendo Advanced

Máte rádi tichý let na svahu nebo v termice? Nemáte příliš mnoho zkušenost? Právě vám je určen RC model větroně, který je dodáván s nainstalovanou elektronikou a jehož sestavení je snadné. Koncepce modelu větroně Coscendo je zcela podřízena požadavku na model, který má vynikající letové vlastnosti, moderní elektroniku, která dokáže pomoci pilotu v začátcích ale i umí mnohem víc pro pokročilé létání a to vše v jednom.

Stabilizace AS3X™

eflite/hh_safe_as3x.jpg

Přijímač Spektrum AR636A je vybaven technologií AS3X, která pomáhá stabilizovat model za letu. Přijímač obsahuje tříosé MEMS gyro a akcelerometr a díky elektronické stabilizaci se zjednodušuje řízení modelu např. ve větrném počasí. Model reaguje podobně, jako mnohem větší model a jeho let je klidný, aniž by přitom byla zachována jeho plná řiditelnost. AS3X přináší více jistoty v řízení.

Technologie SAFE Select™ pro začátečníky

Díky použité technologii SAFE Select může model řídit i méně zkušený pilot. Systém SAFE zabrání překročení náklonu v zatáčce a rovněž omezuje stoupání a klesání. Pouhým puštěním řídících pák ovladače se model vrátí do vodorovného letu. Tyto funkce ocení především začínající piloti, kteří ještě nemají plnou jistotu při řízení modelů.

Jak už samotný název SAFE Select napovídá, jedná se o volitelnou funkci - je na Vás, zda chcete technologii SAFE používat či zakázat. Způsobem párování se nastavuje, zda má být funkce SAFE zapnuta či vypnuta. Dále je možné funkci SAFE vypnout či zapnout i zal letu pomocí volného kanálu vysílače.

Výhody funkce SAFE Select™:

  • Omezuje maximální náklony modelu a tím zabraňuje k přechodu modelu do vývrtky.
  • Automaticky uvede model do horizontálního letu při puštění řídících pák vysílače
  • Pomocí volného kanálu lze systém SAFE vypnout či zapnout během letu.

parkzone/PKZ8150_b_2.jpg

Odolná konstrukce

Model Conscendo má při rozpětí 1500 mm hmotnost pouze 650 g, takže má velmi nízké plošné zatížení a umí létat i v termice po dlouhou dobu. Je vyroben z pevné a velmi odolné hmoty Elapor. Díky sklopné vrtuli může přejít po motorovém letu do klouzavého aniž by se zvýšil čelní odpor. Můžete létat jak na svahu, tak i v termice.

parkzone/PKZ8150_b_1.jpg

Pohon modelu

Model pohání střídavý motor 370 Brushless Outrunner se sklopnou vrtulí a regulátor 30A. K napájení je doporučena LiPol baterie 1300mAh 3S, která modelu zajistí potřebný výkon. Regulátor je vybaven brzdou, která zajistí sklopení listů vrtule podél trupu a sníží tak odpor vzduchu.

parkzone/PKZ8150_b_3.jpg

Sestavení

Po vybalení je potřeba pouze nasunout na spojku poloviny výškovky a sestavit a upevnit křídlo na trup a doplnit svoji pohonnou LiPol baterii. Podle návodu provedete základní nastavení vysílače a spárujete přijímač se svým vysílačem.

parkzone/PKZ8150_b4.jpg

Bind-N-Fly

Motorový kluzák od ParkZone Conscendo se dodává v provedení Bind-N-Fly® Basic, takže pro uvedení do provozu stačí doplnit letecký vysílač Spektrum DSM2/DSMX s baterií.

Vlastnosti

  • Technologie SAFE™ nabízí vysokou míru bezpečnosti
  • Automatické přistání aktivně pomáhá s přistáním
  • Okamžitá obnova letu s režimem Tlačítko Panika
  • Letové režimy Začátečník, Pokročilý, a Zkušený pro rychlou výuku
  • Řízeny jsou funkce plyn, směrovka, výškovka a křidélka
  • LiPol akumulátor 7.4 V 1300 mAh pro dlouhou dobu letu
  • V modelu konverzní kabel pro použití akumulátorů s konektorem EC2 nebo EC3
  • Nárazuvzdorná odolná konstrukce Z-Foam™
  • Nainstalována kompletní elektronika se střídavým motorem a regulátorem
  • Rychlá a jednoduchá montáž
  • Vše co potřebujete k letu je obsaženo v balení

Conscendo Advanced

Doporučujeme koupit

Ke zprovoznění je potřeba doplnit letecký vysílač Spektrum 4+ kanálový, pohonný LiPol akumulátor 11,1V 3S 1300mAh a potřebný nabíječ.


Vlastnosti produktu: Conscendo Advanced BNF Basic

Rozměr (A) mm

1500

Rozměr (B) mm

1005

Čistá hmotnost (g)

650

Napájecí napětí (V)

7,4

Kapacita (mAh)

1300

Vrtule průměr (palce)

10

Vrtule stoupání (palce)

6

Počet kanálů

4

Regulátor

20

Elektro pohon

370BL

Plošné zatížení (g/dm2)

25