Časté dotazy

Zde najdete odpovědi na časté otázky.

Pokud se chcete na něco zeptat, napište nám e-mail nebo zavolejte.

Proč systém neumožňuje registraci?

Nakupování bez registrace je stejně pohodlné, jak s ní. Využijte funkci prohlížeče automatické vyplňování formulářů a adresu vyplníte několika kliknutími. Nákupy bez registrace vás nepřipraví o výhody stálých zákazníků, víme o vás, ke všem zákazníkům přistupujeme individuálně. Náš systém je chytrý, pokud něco napíšete špatně stejně vidíme vaše správné údaje na základě údajů z předchozích nákupů.

Starý systém umožňoval platby PAYPAL, proč to nový neumí?

Bude umět, platební bránu připravujeme.

Proč nelze platit kartou?

Zatím nelze, ale bude. Platby kartou přijímáme v našem obchodě a je možné platit kartou dobírku kurýru GLS

Lze platit na splátky?

Ne, je to zastaralé. Pokud máte na to, abyste si mohli něco dovolit na splátky, jistě dostanete od vaší banky kreditní kartu nebo spotřebitelský úvěr. Nepodporujeme zadlužování kvůli kupování věcí pro radost, které prodáváme.

Proč je v eshopu ve srovnání s jinými eshopy tak málo modelů a příslušenství?

Všechny modely se snažíme před zařazením testovat, aby byly skutečně funkční a dělaly vám radost. To co prodáváme zde skutečně máme skladem a vyzkoušeli jsme to. Jiné eshopy fungují tak, že si svůj systém napojí na informační systém velkoobchodů, načítají z nich data a fotky a prodávají zboží, které nikdy ani neviděli. My se snažíme o všech produktech vědět všechno a před prodejem je vyzkoušet, produkty, které mají od dodavatelů špatné fotky kvalitně přefotíme, abyste si zboží mohli dobře prohlédnout.

Proč nemáte v nabídce k prodávaným modelům všechny náhradní díly?

Ze stejného důvodu, data nenačítáme automaticky, vše si nejprve osaháme, přefotíme a potom teprve zařadíme. Velké množství dílů v nabídce velice znepřehledňuje nabídku eshopu, není výhoda mít eshop s 50.000 položkami. Proč mít ve stálé nabídce náhradní díl, který potřebuje jeden uživatel daného modelu ze sta? Ani velkoobchod ho často nemá a objedná ho od výrobce nebo ze zahraničního skladu.

Jak si mám tedy náhradní díl objednat?

Toto řeší zákaznická a servisní karta. Tu dostanete ke každému modelu a pokud se vám na modelu něco pokazí, napíšete nám, my vám poradíme, jak to vyřešit a případně objednáme náhradní díl u výrobce. Obvykle vám ho jsme schopni dodat za výhodnější cenu. Více o kartě najdete v článku zákaznická karta.

Můžete dodat i jiné zboží, které není v e-shopu zařazené?

Samozřejmě! Dodáme libovolné zboží ze sortimentu Astra model, Pecka modelář, Trivox, Pelikán, Eduard a dalších velkoobchodů.