Časté dotazy

Zde najdete odpovědi na časté otázky.

Pokud se chcete na něco zeptat, napište nám e-mail nebo zavolejte, váš dotaz sem pak můžeme včetně odpovědi přidat.

Jak se vlastně jmenujete?

Původní jméno naší firmy bylo RC-ZOOM.cz - zaostřeno na RC modely. Postupem času jsme změnili dovětek na vše pro vaše hobby, protože jsme značně rozšířili sortiment i mimo RC modely. Ani to však nestačilo, proto postupně přecházíme na jméno Hobix.cz modely - hry - technika. Tenhle nový název lépe vystihuje široký záběr věcí pro trávení volného času a technické vzdělání. Název měníme postupně, protože původní jméno je již poměrně známé. Nejprve se přejmenovala prodejna v Klatovech, nyní delší dobu budeme používat oba názvy, aby se Hobix dostal do povědomí a nakonec RC-ZOOM zcela zlikvidujeme a plně přejdeme na doménu Hobix.cz.

Proč systém neumožňuje registraci?

Nakupování bez registrace je stejně pohodlné, jako s ní. Využijte funkci prohlížeče automatické vyplňování formulářů a adresu vyplníte několika kliknutími. Nákupy bez registrace vás nepřipraví o výhody stálých zákazníků, víme o vás, ke všem zákazníkům přistupujeme individuálně. Náš systém je chytrý, pokud něco napíšete špatně stejně vidíme vaše správné údaje na základě údajů z předchozích nákupů.

Starý systém umožňoval platby PAYPAL, proč to nový neumí?

Místo PAYPAL máme platby kartou a bankovní tlačítka, kartou můžete platit i kurýrovi GLS na dobírku.

Lze platit na splátky?

Ne, pokud máte na to, abyste si mohli něco dovolit na splátky, jistě dostanete od vaší banky kreditní kartu nebo spotřebitelský úvěr. Nepodporujeme zadlužování kvůli kupování věcí pro radost, které prodáváme.

Proč je v eshopu ve srovnání s jinými eshopy méně modelů a příslušenství?

Více není lépe. Jsme přesvědčeni o tom, že zdaleka ne všechny značky RC modelů jsou dostatečně kvalitní na to, abychom se nestyděli je prodávat. O našich produktech víme vše, což je možné jen tak, že si značky vybíráme. 

Je v katalogu vidět všechno zboží?

Ne. Kvůli přehlednosti se v katalogu nezobrazují produkty, které nelze v rozumné době dodat, tedy nejsou skladem - jsou skryty, ale můžete je zobrazit, pokud máte přímý odkaz. Totéž se týká např. náhradních dílů - ty nejsou často zalistovány v kategoriích, najdete je jen pomocí vyhledávače zadáním katalogového čísla nebo pomocí přímého odkazu např. z cenového srovnávače zboží.cz či Heureka.

Proč nemáte v nabídce k prodávaným modelům všechny náhradní díly?

Velké množství dílů v nabídce velice znepřehledňuje nabídku eshopu, není výhoda mít eshop s 50.000 položkami. Proč mít ve stálé nabídce náhradní díl, který potřebuje jeden uživatel daného modelu ze sta? Buď ho lze najít přes vyhledávač, nebo nás kontaktujte a rovnou prověříme, zda je požadovaný díl ten správný pro vás.

Jak si mám tedy náhradní díl objednat?

Součástí modelu je obvykle seznam náhradních dílů. Číslo dílu zadáte do vyhledávání v hlavičce stránky. Pokud nic nenajde, prosím pošlete nám email a díl vám zajistíme. Držitelé zákaznické karty mají tuto službu přednostně a navíc na všechny díly k danému modelu 8% slevu po dobu trvání záruky.

Můžete dodat i jiné zboží, které není v e-shopu zařazené?

Samozřejmě! Dodáme libovolné zboží ze sortimentu Astra model, Pecka modelář, Trivox, Pelikán, Eduard a MPM. 

Dříve zde byly diskuze u produktů a článků, nyní nejsou?

Diskuze jsme zrušili, na spoustu opakujících se dotazů už nešlo odpovídat. Pokud nám chcete něco sdělit nebo se zeptat, využijte ikonu poslat zprávu vpravo dole na stránce, odpovídáme rychle. Diskutovat můžete také na našem facebooku. Také proto, že neprodáváme vše, ale vybídáme si jen kvalitní věci, nemusíme mít zákaznické hodnocení kvality produktů - šetříme tím i váš čas.