Časté dotazy

Zde najdete odpovědi na časté otázky.

Pokud se chcete na něco zeptat, napište nám e-mail nebo zavolejte, váš dotaz sem pak můžeme včetně odpovědi přidat.

Proč systém neumožňuje registraci?

Nakupování bez registrace je stejně pohodlné, jako s ní. Využijte funkci prohlížeče automatické vyplňování formulářů a adresu vyplníte několika kliknutími. Nákupy bez registrace vás nepřipraví o výhody stálých zákazníků, víme o vás, ke všem zákazníkům přistupujeme individuálně. Náš systém je chytrý, pokud něco napíšete špatně stejně vidíme vaše správné údaje na základě údajů z předchozích nákupů.

Starý systém umožňoval platby PAYPAL, proč to nový neumí?

Místo PAYPAL máme platby kartou a bankovní tlačítka, kartou můžete platit i kurýrovi GLS na dobírku.

Lze platit na splátky?

Ne, pokud máte na to, abyste si mohli něco dovolit na splátky, jistě dostanete od vaší banky kreditní kartu nebo spotřebitelský úvěr. Nepodporujeme zadlužování kvůli kupování věcí pro radost, které prodáváme.

Proč je v eshopu ve srovnání s jinými eshopy tak málo modelů a příslušenství?

Všechny modely se snažíme před zařazením testovat, aby byly skutečně funkční a dělaly vám radost. To co prodáváme zde skutečně máme skladem a vyzkoušeli jsme to. Jiné eshopy fungují tak, že si svůj systém napojí na informační systém velkoobchodů, načítají z nich data a fotky a prodávají zboží, které nikdy ani neviděli. My se snažíme o všech produktech vědět všechno a před prodejem je vyzkoušet, produkty, které mají od dodavatelů špatné fotky kvalitně přefotíme, abyste si zboží mohli dobře prohlédnout.

Proč nemáte v nabídce k prodávaným modelům všechny náhradní díly?

Ze stejného důvodu, data nenačítáme automaticky, vše si nejprve osaháme, přefotíme a potom teprve zařadíme. Velké množství dílů v nabídce velice znepřehledňuje nabídku eshopu, není výhoda mít eshop s 50.000 položkami. Proč mít ve stálé nabídce náhradní díl, který potřebuje jeden uživatel daného modelu ze sta? Ani velkoobchod ho často nemá a objedná ho od výrobce nebo ze zahraničního skladu.

Jak si mám tedy náhradní díl objednat?

Součástí modelu je obvykle seznam náhradních dílů. Číslo dílu zadáte do vyhledávání v hlavičce stránky. Pokud nic nenajde, prosím pošlete nám email a díl vám zajistíme. Držitelé zákaznické karty mají tuto službu přednostně a navíc na všechny díly k danému modelu 8% slevu po dobu trvání záruky.

Můžete dodat i jiné zboží, které není v e-shopu zařazené?

Samozřejmě! Dodáme libovolné zboží ze sortimentu Astra model, Pecka modelář, Trivox, Pelikán, Eduard a MPM.